23 september Kara Thuta

24 september 2017 - Desert Springs, Australië

Op om 4.30. Ontbijten, tassen pakken en op naar de sunrise. Zonsopgang boven Uluru. We waren niet de enigen daar. Maar toch nog wat mooie foto's kunnen schieten.
Daarna door naar Kata Thuta. Daar konden we kiezen voor een 5 of 7,5 kilometer walk. Ik zou ip de 1e doen mits mn knie zich goed hield. Dat deed hij. Dus na de splitsing ging n grote groep alleen de tour afmaken. Het 2e deel was makkelijker te lopen dan het eerste. Gelukkig maar. Erg mooie foto's kunnen maken van deze rotsen groep. Iets van 35 rotshoofden of domes. Denk dat we zeker 25 gezien hebben.
Inmiddels al weer 11 uur geweest dus bijna tijd voor lunch en zwempartij.
Het werden burrito's die we als buffet zelf klaar konden maken om bij het zwembad te nuttigen. Had best trek dus er al in de bus aa begonnen. De bonen had ik er tussen uit gevist en zo smaakte het heerlijk.
Bij het zwembad ff gezeten en Rob n duik genomen. Ik had geen zin om voor half uurtje nat te worden. Nu inmiddels al weer n poosje in de bus naar King's Canyon. Daar overnachten we weer en vanavond bij kampvuur nog even chillen.
Op naar de nieuwe camping, alwaar weer n paar anderen aan het werk gezet werden. Heerlijk vlees en aard ppelen gegeten van de BBQ. Even kijken of we WIFI kunnen krijgen. Helaas zaten we erg ver in de outback, dat dat niet lukte. Hopelijk niet weer n na ht van 2,5 uur slaap!!
Tot morgen alweer. De laatste dag van deze tour.