9 oktober, inleveren camper en inchecken hotel Port Douglas

9 oktober 2017 - Brisbane, Australië

Na een zonnig ontbijt alles loskoppelen, nog laatste check en dan op naar verhuurder. Hopelijk gaat alles goed!

We waren er binnen een kwartier en waren gelijk aan de beurt. Kregen zelfs zonder bon geld voor de bakpan terug, top hoor!

Toen met de taxi naar vliegveld om daar anderhalf uur te moeten wachten op de transfer naar hotel! Kon helaas niet vervroegd worden, jammer!

Onderweg nog mooie vergezichten gezien en toen na klein 45 minuten bij hotel. Ik moest vertellen waar ik het bord gezien had, chauffeur was er nog nooit geweest. Leerde elke keer weer nieuwe resorts kennen zei hij.

Dan naar de kamer. Was een appartementen ipv hotelkamer, met keuken erbij. Even rond gesnuffeld bij zwembad en toen even via het strand het stadje in!

Leuk hoor. Inmiddels toch wel trek gekregen en maar even een pasteitje gescoord. Die ging er wel in. Nog wat water en bier voor op kamer gekocht en weer terug gelopen.

Rob ligt nu inmiddels al een poosje te pitten, terwijl ik me weer aan mijn dagelijkse taak zet. Schrijven van dit blog, maar dat doe ik graag voor iedereen. Rob is meer van de samenvatting.

Voor vanavond hebben we bij een Mexicaan gereserveerd, ben benieuwd en morgen zien we wel na de boottocht naar Great Barrier Reef!

Laatste avond (woensdag) nog even wat luxer.

Ik denk dat ik ook nog even voor eten een uiltje ga knappen! Helaas werd tassen herstellen. Ik heb gelukkig zo'n travel laken mee en daar de spullen in. Kan er iig niets uitvallen. Ook alvast de spullen voor morgen en donderdag eruit gelegd, dan hoeven we niet meer in de spullen te grutten. Blij dat ik zo slim was om dat allemaal mee te nemen. Rest van tassen met naald en draad en ducktape vast gemaakt. Niet de moeite waard om hier 2 nieuwe te kopen zijn hier minimaal AUD 375, delen door drie en dan maal 2..........

1. Ellen:
    9 oktober 2017
    Morgen heel veel vissen, snorkelplezier en mooie baaitjes toegewenst. Mooie foto's weer!
  2. Wil en Gerard:
    9 oktober 2017
    Dat is ook wel leuk me sky rail en boemeltje en de trip met de 'woudreus'
  3. Wil en Gerard:
    10 oktober 2017
    Nog fijn verblijf in Douglas en alvast een heel goede veilig even terrugreis via Hongkong. Geef daar het vluchtnummer nog even door naar Amsterdam. Groetjes van pa en ma