11 oktober, laatste volle dag Australie.

11 oktober 2017 - Brisbane, Australië

Na een rustige nacht op pad om ergens te ontbijten. Werden 2 kleine gebakken eitjes op een stukje geroosterd Turks brood. Smaakte best wel, maar niet echt veel.

Zouden aan het strand gaan liggen, maar de bedjes en parasols stonden er nog niet. Zonder dat doen we het niet, dus dan maar aan het zwembad liggen!

Was erg lekker, maar wel warm. Ik ben zelfs nog even het water in geweest. Gelukkig was het erg rustig aan het zwembad.

Op het heetst van de dag even naar boven om uit te puffen en wat te gaan lunchen.

Dat werd een tentje in de "stad". Rob had een overheerlijk broodje met steak en uien en ik een klein portie lasagne. Erg lekker en heel leuk personeel!

Nog even rond gestruind in het stadje en toen bij Salsa (restaurant) gereserveerd. Al om half zes. Weer een wat anders dan 7 uur of later, maar anders konden we niet meer terecht. We wilden perse daar onze vakantie afsluiten.

Bij de receptie vlug onze boarding passen uit laten printen en nog even op bed liggen rusten!

Inmiddels was het tijd om te gaan eten!

Wat een genot daar zeg. Lekker buiten aan de weg, maar niet storend! En het eten????

Super lekker, echt de juiste afsluiting.

Ik zalm en Rob een plaatselijk vis genaamd nannygay. Soort witvis ter grote van een hand! Met een lemon - currysaus, om je vingers bij af te likken zo lekker!

Na het eten nog even langs het "strand" dat er niet was. En nog voor de laatste keer de winkelstraat door gelopen! Alsof we er al jaren komen!

Toen was het echt tijd om de spullen in de tassen te "gooien". Lijkt wel of er nu minder in zit!

Gelukkig maar want dan hebben we minder kans dat hij in het ruim of bagage band stuk gaat. De tassen staan namelijk op knappen, nodig nieuwe kopen.

Morgen ochtend de laatste spullen toevoegen en dan worden we om 9.15 opgehaald. Helaas moeten we dan tot een uur of 12.30 wachten tot we kunnen inchecken, of liever gezegd de koffers kunnen afgeven! Maar ja, het is niet anders.

Straks nog even heerlijk douchen en hopelijk een goede nachtrust. Wordt morgen een lange dag!

Welterusten alvast en tot vrijdag ochtend/middag.

Groetjes van de Australië gangers en leuk dat jullie zo veel reacties op ons dagboek hebben gegeven👍👍

1. Wil en Gerard:
    11 oktober 2017
    Moon, hartelijk bedankt voor al je mailtjes, het was geweldig. Ik heb Ze allemaal bewaard op de I- pad.
    Goede reis terrugreis, ook Rob de hartelijke groeten . Pa/Ma
  2. Yvonne:
    11 oktober 2017
    Goede reis terug. En bedankt voor je reisverslagen.
    Lekker nazomeren in Nederland.
  3. Paul Schaap:
    11 oktober 2017
    Goede reis terug, je krijgt hier mooi weer. Weekend 20-21 graden. Nazomeren! !
    Bedankt voor je leuke verslagen en mooie foto's
  4. Wil en Gerard:
    12 oktober 2017
    Hallo,
    Hier nog een berichtje van Michael en Astrid. Op de tablet van pa. Ik Ben nu bij hun. Goede reis en tot Nederland