3 oktober. Rob zijn grootste wens komt uit en ook die van mij!

3 oktober 2017 - Brisbane, Australië

Vanochtend om half zeven op. Even vlug n broodje gegeten en toen wachten op de taxi om ons naar Whitsunday AirPort te brengen!

Gelukkig het juiste vliegveld, en daar waren we dan. Het vliegtuig stond al klaar. Kwamen een hele groep chinezen binnen. Gelukkig niet in ons vliegtuig. Wel 2 maar dat waren zoon en moeder en een jong frans stel.

Om 8 uur was de briefing (vertellen wat we wel en niet mochten) over en konden we het vliegtuig in. Het eerste stuk zat ik (Moon) voorin!

Wauw wat een spektakel zeg. Helaas net toen we boven het Reef kwamen was mijn batterij vd camera leeg!!!!! Neeeeeeeeee, wel reserve mee, maar die zat in tas achterin het vliegtuig. Tjonge wat baalde ik. Rob was gelukkig aan het filmen en ik heb toen maar gewoon genoten van Heart Reef en de rest van het rif!

Uiteindelijk bij Whitehaven Beach op het water geland. Wat een ervaring zeg!

Toen even door het water lopen om bij het spierwitte strand te komen.

De piloot had bubbels mee en wat snacks. Rob ging ff snorkelen en ik lag even op het strand te genieten van de rust, hoewel met een kudde chinezen?????

Om 10 uur stegen we weer op om terug te keren naar het vliegveld.

Nu op de camping nog even aan het nagenieten en een was draaien! Nog even een wandeling naar Airlie Beach gemaakt. 2,5 km heen en ook weer terug.

Nog wat geshopt, alleen hadden ze niet echt iets wat we wilden! Komt misschien nog wel. Op Airlie Beach Lagoon nog even gelegen, wat een leuk idee! Een strand maken met een zwembad en een kunstmatig strand eromheen. Wij hadden helaas geen handdoek mee, dus geen frisse duik voor ons! Alleen werd ik lek geprikt door kleine mieren, dus maar weer stukje lopen en nog wat voor avondeten gescoord. Worden wraps met kip.

Smaakten heerlijk hoor. Zo nog even dobbelen en wat lezen. Inmiddels bepaald waar we de rest van de dagen stoppen. Morgen bij Townsville, daarna bij Mission Beach en dan de laatste dagen Touren door de Tablelands en n extra dag bij Cairns blijven om nog even langs Kurunda trein te gaan!

We zullen het meemaken en jullie via blog en foto's ook.

Gezond weer op en welterusten.

1. Michael:
    3 oktober 2017
    Nou jullie genieten volop.
    Veel gezien en al veel beleefd.
    Veel plezier daar nog....
  2. Paul:
    3 oktober 2017