30 september. Rustig dagje op de route naar Gladstone

30 september 2017 - Tannum Sands, Australië

Vanmorgen lekker relaxed opgestaan. Hoefden maar 130 km te rijden. Na boodschappen gedaan te hebben, nu maar eerst naar n camping om te checken of er plek was.
Komen we daar is er niemand. Even gewacht (10 minuten), maar niemand verscheen. Onderweg kwam er nog een vliegtuig over ons heen vliegen. Die vloog dus recht over de camping heen op misschien 200 m hoogte. Je kunt he voorstellen hoe we schrokken.

Op naar toerist info om te vragen of zij iets wisten. Hadden er twee, waarvan Rob de eerste koos. Dat was in Tannum Beach. Prima keuze bleek. Mooie, rustige camping met weer goede wifi. Even een broodje gegeten rond half 4 en toen nog uurtje gewandeld.
Mooie vergezichten.

Om half 7 bbq aangezet voor n stukje vlees dat we eerder gekocht hadden. Was prima alleen erg groot. Ja zelfs Moon kreeg het niet op.

Nu te puzzelen hoe we de komende 2 dagen door gaan komen. Morgen niet te veel km. Maar dan moeten we zo'n 550 km zien te overbruggen met ook nog een N
ational park die we willen zien. Dat wordt overmorgen dus afzien. Maar wie dan leeft, wie dan zorgt.

Ik wens iedereen weer welterusten en gezond weer op.

1. Harry en Marjan en natuurlijk Ome Dirkie!:
    30 september 2017
    Heerlijke rustige vakantie hebben jullie toch hahahaha!!!!!
  2. Ingrid:
    1 oktober 2017
    klinkt allemaal super gaaf en ook wel te zien aan de foto's . We reizen weer lekker met jullie mee