29 september. De dag dat er weer iets van mijn bucketlist af gaat!,,

29 september 2017 - Brisbane, Australië

Vanmorgen om 6 uur op. De rest van de camping was ook al op.

Wat een mafkezen. Je bent toch op vakantie (zegt ze Hihi).

Om kwart voor 7 de camping af, want tegen de tijd dat we van de tour terug komen moeten we af uitgecheckt zijn!

Niet veel later kwam het busje van de tour om ons op te pikken. Yes!!!!!

Na een aantal andere pick-ups naar de boot.

Ik had mijn zeeziek pilletje en bandjes om dus hopelijk gaat dat goed!

Op een catamaran heb ik altijd veel last ervan, maar op de ene manier ging het vandaag goed! Al waren er een grote groep mensen die in een zakje zaten te spugen!

Hoorde later van Rob, dat hij zich ook niet helemaal jofel voelde. Ik zat echter de hele tijd op het dek te genieten.

Na zo'n anderhalf uur varen spotten we de eerste walvissen.

Wat een beesten zeg, voornamelijk vrouwtjes met kalf.

Jammer genoeg waren ze pas aan het eind van de rit, net voor de lunch, aan het springen. Wat een spektakel. Foto's spreken boekdelen!

Langs Fraser Island terug naar de haven en naar de camper.

Daar besloten, dat we door zouden rijden naar Town of 1770.

Daar behoorlijk in de stress geschoten, want alle campings zaten vol. Komt door de schoolvakanties hier en de vele festiviteiten.

Gelukkig uiteindelijk een camping gevonden, die bereid was ons n plek te geven, wat eigenlijk geen plek was, maar och, staan is staan.

Gelukkig met elektriciteit, dus kunnen weer alles opladen!

Even wat bij het lokale restaurantje gegeten, schnitzel met patat en naar de camping om te douchen en thee en koffie te drinken! En bier te drinken, die je overigens in een aparte winkel moet kopen, dus niet in de supermarkt.

Ik wens jullie veel kijk plezier met de foto's.

Maar die komen morgen als we weer goed internet hebben.

Truste en morgen gezond weer op!

1. Harry en Marjan en natuurlijk Ome Dirkie!:
    29 september 2017
    Wij zijn reuze benieuwd naar de foto's! Maar om 6 uur op...... echt een tijd waarop wij ons nog effe omdraaien hahaha!!!!