27 september naar Noosa en uiteindelijk Hervey Bay

27 september 2017 - Brisbane, Australië

Vanmorgen heerlijk gedoucht bij Gary en Sharon en dan om 8 uur ontbeten met scrambled eggs en toast. Smaakte erg goed.

Zij namen ons mee naar een mooie lookout over de Glass House Mountains, maar helaas was het erg mistig.

Toen afscheid genomen. Denk vrienden voor het leven gemaakt. Leuk stel en ik denk dat ze ons ook wel mochten!

Op naar Noosa. Ze hadden ons een goede tip gegeven om niet bij het drukke punt te gaan parkeren. Het zijn schoolvakanties, dus weinig kans om de camper van ons formaat (heeft bijna 2 plekken nodig)

Daar stapten we uit en gingen een wandeling doen. Onderweg nog af een toe een walvis uit het water zien duiken. Helaas te ver weg om te fotograferen.

We dachten een track van 5 km, maar dat werden er 9,5. Oef, door zandpaden en omhoog en omlaag. Was er op een gegeven moment wel klaar mee! Was blij om de camper weer te zien.

Na een verlate lunch (half 3) besloten om toch verder te rijden naar Hervey Bay, zodat we daar misschien iets langer kunnen blijven en een Whale watching tour te doen. (Walvis spotten).

Om 6 uur op de camping aangekomen en een plek toegewezen gekregen. Wat folders mee genomen en prijzen gehoord voor een tour op Fraser Island. 245 AUD. Dit is gedeeld door 3, maal 2 in Euro's dus .........

Rob en ik gaan echter liever met een watervliegtuig boven het Reef vliegen, dus alleen walvissen tour!

Wat was gedraaid die nu hangt te drogen en een broodje gegeten!

Nu de rest van de dagen even opnieuw aan het indelen. Wordt best spannend om alles in te passen!

Spreek jullie morgen weer!

1. Harry en Marjan en natuurlijk Ome Dirkie!:
    27 september 2017
    Fantastisch lijkt me dat met zo'n watervliegtuig, ik hoop op veel foto's!