26 september camper oppikken en langs verre familie

27 september 2017 - Brisbane, Australië

Na een heerlijk nachtrust, een heerlijk ontbijt genomen in hotel. Toen taxi naar ophaaladres van de camper. Wat een drukte. Zaten zeker 45 minuten te wachten voor we aan de beurt waren, maar toen ging het ook snel.

Uitleg van de camper gehad, nog waar extra handdoeken weten te scoren.  ( 1 pp voor 2 weken os wel weinig )

Met de GPS onze eerste boodschappen gedaan, allles in de camper opgeborgen en toen eerste stop: Glass House Mountains. Werden zo genoemd door Cook, omdat ze op de glasfabrieken leken in Engeland. Ik zag dat er niet echt in.

Aangezien we om half 6 bij Gary en Sharon (verre nicht van de Logmannen) hadden afgesproken, nog een stadje in de buurt bezocht. Montville, erg leuk, maar alles was om 4 uur dicht.

Precies om half 6 stonden we voor de deur. Werden enthousiast verwelkomd door Gary. Sharon was op dat moment nog met haar kleinzoon Zack bezig. Die zat al gauw met Rob te stoeien, vonden ze best wel bijzonder, daar het jochie ziekte van Asparagus heeft ( heel druk en niet kunnen kalmeren uit zichzelf.)

Om 7 uur hadden ze gereserveerd bij een Thai in Maleny.

Heerlijk gegeten en daarna nog uitgebreid over onze familie relaties gesproken, hoe Sharon en ik nu verbonden zijn. Onze grootvaders van onze grootvaders waren broers!

Maar het gaf meteen een klik. Het was zo half 12 toen we uiteindelijk ons bed in rolden. Camper stond bij hun op het pad.

Morgen nog douchen bij hun en dan nog met zijn 4en naar een lookout point.

Welterusten!

1. Harry en Marjan en natuurlijk Ome Dirkie!:
    27 september 2017
    Wat gaaf dat jullie zo klikte met jullie verre familie, het is toch wel erg bijzonder!
  2. Anlogman- Leijen.:
    27 september 2017
    Heb telkens moeite om het verslag te kunnen volgen. Druk dan bij de e-mail waarbij je kunt inschrijven op jullie reisverslag en de wereld gaat open voor me. Prachtige foto' s gezien . Bijzonder van die wel heel verre familie en wat leuk dat er ook een klik was. Nog heel veel mooie dagen in Australië . Liefs ma.
  3. Paul:
    3 oktober 2017
    Leuk dat het gelukt is dat jullie Gary & Sharon ontmoet hebben!