16 en 17 september. Via Schiphol en Hong Kong naar Sydney. 1e 2 dagen van onze trip

17 september 2017 - Sydney, Australië

Wauw. De dag is begonnen. Dankzij onze lieve zoon, die ons naar Schiphol bracht. Om 13.10 begon de eerste vlucht: naar Hong Kong. Alles voorspoedig gegaan. Geen rare turbulentie of wat. Zelfs nog 2 uurtjes kunnen pitten. Rob iets meer. Kregen lunch en diner aan boord en was nog best wel te hachelen. Foto's volgen. Wel blijft het tijdsverschil raar hoor. Opeens ben je zes uur later.
In Hong Kong 3 uurtjes overstap tijd. Snel de koptelefoon van Ilaan en Tomas opgeladen en naar de juiste gate. Eenmaal in vliegtuig nog 20 minuten moeten wachten voor we opstegen, maar die tijd heeft hij ruimschoots ingehaald. Nu ontbijt en lunch. Weer filmpjes gekeken en 2 uurtjes geslapen. Wat zullen we vannacht moe zijn. Voorlopig hoeven we ook niets meer eten!!!!
Op Sydney was het al 8 uur s'avonds en pikke donker. Opzoek naar taxi voor naar hotel. Zo gevonden na een rokertje van Rob. Snel door drukke verkeer heen. In hotel snel ingecheckt en naar kamer. Foto's volgen en inmiddels al half 11. Dus ons bed opgezocht en vielen meteen in slaap.

1. Harriet Klaassen:
    Veel reisplezier uit the USA South Carolina
  2. Michael:
    18 september 2017
    Zou de vlucht gehad naar de andere kant van de wereld. Raar idee dat jij daar helemaal zijn. Veel plezier!
  3. Michael:
    18 september 2017
    Veel plezier daar. Kan zien dat jullie moe zijn van zo'n lange reis. Have fun.
  4. Eugenie:
    18 september 2017
    Een vliegende start en blij voor jullie dat alles tot nu toe goed is gegaan. Ik verheug mij erg op alle komende verhalen en foto's. Veel plezier lieve schatten!
  5. Wil en Gerard:
    18 september 2017
    Veel succes met je reisblog en veel zien en beleven hoor.! Gezondheid.!
    Feyenoord en PSV en AZ staan nu
    Gelijk met 12 punten.
  6. Yvonne:
    18 september 2017
    Gelukkig een goede vlucht gehad. Even lekker uitrusten nu en dan op naar het volgende bezienswaardigheid. Veel plezier.