21 september dag reizen naarvAlice Springs

21 september 2017 - Alice Springs, Australië

Vanmorgen weer vroeg op. Uitchecken en dan lopend (uiteraard) naar metro gelopen. Aldaar de trein naar Domestic Flights genomen. Dit ging elke 10 minuten, dus ruim op tijd op vliegveld. Douane ging supersnel. Mag Schiphol wel iets van leren.

Daar nog even een mager ontbijten genomen en pas laat zagen we bij welke gate we moesten zijn.

Vlucht had iets vertraging, maar dat haalden we meer dan in!

Op Alice Springs een shuttlebus genomen naar hotel. Best een goed hotel. Maar aangezien we erg vroeg waren nog even Alice Springs in geweest. Men zei al dat er weinig te doen was en dit klopte ook. Wel een hoed en een vliegennetten gescoord. Voor de vliegen onderweg op de tour.

Lekker lopend weer terug en Rob zei al er is maar 1 gek die altijd met wil lopen en dat ben jij Moon!

Op kamer nog even gechilled en de tas voor morgen gepakt. En toen beneden lekker eten.

Morgen worden we om 6 uur opgepikt. Wie doet nou zoiets op zijn vakantie!

Dus hopelijk slaap ik (Moon) nu wel een keer door!

We spreken jullie morgen weer!