12 en 13 oktober

14 oktober 2017 - Amsterdam, Nederland

Wauw. Een reis van 24 uur te goed.

Opgehaald om 9 uur al. Onderweg nog wat toeristische stops gemaakt. Leuk hoor, hadden we op de heenweg niet. We waren zo rond kwart over 10 op vliegveld. Helaas was de incheck balie pas om 12 uur open. Dan maar even een ontbijten scoren met wat thee en koffie!

Hè, he eindelijk konden we onze koffers inleveren. De dame achter de balie had aan de tas van Rob een label gehangen met voorzichtig. Zag dat hij met ducktape was bewerkt! Ook maar gelijk door de douane, hebben we dat ook gehad. Daar nog even lopen struinen  voor iets leuks, maar helaas! Om half 3 was het eindelijk boarden. Vliegtuig ging keurig op tijd weg.

Onderweg wat te eten gehad en wat films gekeken, je moet wat op een vlucht van 7,30 uur. Weinig turbulentie, dus zonder rara bumps in Hong Kong.

Daar hadden we 4 uur te overbruggen nog wat op een bankje gelegen, maar er stond daar een airco te loeien, oef wat koud!

Na 4 uurtjes toch het vliegtuig in. Volgens planning zouden we om 6.40 landden, maar volgens piloot hadden we wind in de rug! Na diner pilletjes voor slapen ingenomen en proberen te slapen, nu een half uur turbulentie, dus dat was wel ff slikken. Nar 4 uurtjes was ik al weer klaar wakker. Dan maar weer een filmpje scoren. Kon ik helaas niet afkijken.. moet ik thuis maar ff kijken op Netflix of zo! Na nog een ontbijten was het alweer tijd om te landen. Was pas 6 uur, dus duimen dat Rowan op tijd op Schiphol zou staan! En ja hoor, toen wij onze tassen, met alle inhoud er nog keurig in hadden stond hij te wachten. Op naar Alkmaar en hij gelijk weer door naar huis.

Thuis gelijk tassen uitgepakt en de 1e was te draaien gezet. Welkom thuis van de buurtjes op nr 5 aan de deur, gaf ons wel een heerlijk gevoel thuis te komen. Thanks Mar en Har! Proberen de dag door te komen. Nog even boorpdschappen voor de pannenkoeken halen en langs pa en ma Schaap. Wat waren die blij ons weer te zien en wat hadden zij genoten van al onze verhalen. Ik neem aan dat iedereen dat wel heeft!

Voor ons zit het er nu op, hoewel ik pas dinsdag weer aan de bak hoef!