Voorbereidingen voor vertrek

12 september 2017 - Alkmaar, Nederland

nog zo'n 5 dagen voor vertrek. Straks even de bestelde AUD halen! En voor de liefhebbers hier alvast een beknopte route. Kunnen jullie ons op een kaart volgen waar we uithangen!

Vertrek 16 sept naar Hong Kong. Daar weer doorvliegen naar Sydney. Vervolgens  een dag bijkomen van de lange vluchten. Daarna met een tour naar de Blue Mountains. Nog een dag in Sydney en dan vliegen naar Alice Springs. De dag erop vroeg op voor 3daagse tour naar Uluru (rode rots centraal Australie) dan terugvliegen naar Sydney. Konden niet rechtstreeks naar Brisbane. Daar halen we de camper op op 26 sept. Vervolgens gaan we een ver familielid ontmoeten. Echt gaaf. En dan de route verder naar Cairns en Port Douglas waar we de laatste dagen van deze trip blijven en nog een tour maken met de boot naar Great Barrier Reef. Kan niet wachten! Iedereen alvast bedankt voor het inschrijven in de mailing list en hopelijk genieten jullie zo een beetje met ons mee!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lilian:
    12 september 2017
    Zo gaaf ik wens jullie veel plezier met deze fantastische reis en volg jullie weer graag

Groetjes Lilian
  2. Ingrid:
    12 september 2017
    Klinkt super allemaal heeeeeeeel veeeel plezier alvast nu al benieuwd naar de verhalen
  3. Lieve Monique en Rob:
    12 september 2017
    Wij wensen jullie succes met de voorbereidingen en een goede vlucht. Super reis hoor voor jullie. Dikke kus van ons tweetjes
  4. Wil en Gerard:
    12septenber 2017
    Wij genieten met jullie in gedachte mee op deze unieke wereldreis mogen we wel zeggen. Groetjes
    Van pa en ma
  5. Anlogman- Leijen.:
    12 september 2017
    Leuke reis hoor ! En naar datverre familielid ben ik heel benieuwd,spannend ! Heel veel plezier en veilige vliegtochten ,liefs Ma(schoon)
  6. Paul Schaap:
    12 september 2017
    Ten eerste natuurlijk: mooie en rustige vluchten toegewenst. Verder heel veel plezier en genieten.
    Groetjes Paul
  7. Harry en Marjan en natuurlijk Ome Dirkie!:
    12 september 2017
    Lieverds, een geweldige reis toegewenst, ik ga jullie natuurlijk helemaal volgen!
  8. Michael:
    12 september 2017
    Ziet er allemaal veel belovend uit. Veel plezier!!
    Groeten uit Hoofddorp
  9. Arno:
    13 september 2017
    Maak er een mooie en fijne reis van!
    Maarru hebben ze geen ATM op het vliegveld...?
  10. Siss 'n whyne rrraiss mait:
    14 september 2017
    Hay siss en whyne rrraiss mait, go for it!
  11. Angelique:
    Spannend, leuk om zo mee te mogen 'reizen' 😊
  12. Christel:
    15 september 2017
    Feyenoord verliest 1x en dan direct naar Australië vluchten vind ik vrij extreem. Niet teveel fijn proeven! Plezier.
  13. Michael:
    15 september 2017
    Morgen is het zo ver!! Goede reis en heel veel plezier!!!
  14. Yuri Schaap:
    18 september 2017
    Dat klinkt als een fantastische reis! Geniet van elk moment 👍🏻.
    Goede vlucht(en) en goede reis!
    Groetjes