7 oktober, op naar de camping in Cairns

7 oktober 2017 - Brisbane, Australië

Tijdens ons ontbijt eenden gevoerd en besloten om via Kurunda te rijden, om te kijken of er een mogelijkheid was om de Skyrail en de Railway te doen. VVV nog niet open. Dan naar Cairnes, ons eindpunt van de camperreis en waar we maandag de camper moeten inleveren.

Maar bij de Skyrail stond echter zo'n rij, dat we eerst maar even gingen inchecken bij de camping.

Gelukkig plek genoeg. Konden zelf een plek bepalen. Ook gelijk de trip met Skyrail en Kurunda Railway geboekt. Eerst zouden we alleen de Railway doen, maar voor iets meer kon je allebei doen en een transfer...... dus toch maar voor beiden gekozen!

Even naar Cairns gereden om daar wat rond te neuzen en te kijken voor souvenirs. Erg leuk geslaagd al zeg ik het zelf. Via een tip konden we gratis vlak bij het centrum parkeren! Blij dat we zijn met alle goede tips!

Nog een overheerlijke tosti gegeten aan de boulevard en rond 3 uur de camper geïnstalleerd. Lekker even bij het zwembad gelegen en even afgekoeld in het water, maar het werd erg raar weer, zon en dan weer wolken, maar nog steeds 28 graden😳

Er is gelukkig een keuken op de kamping, waar iedereen gebruik van kan maken.

Wij hadden heerlijke kip, hash Browns en sperziebonen klaar gemaakt. Vlees op BBQ! Want ons gas is op. Of de ontsteking werkt niet meer. In ieder geval dan maar in de keuken van de camping.

Was erg smakelijk. Daar ook gelijk maar afgewassen en de BBQ weer schoongemaakt. Was wel erg vies geworden, maar ging met schuursponsje prima schoon.

Nu bij de camper aan het uitbuiken en UNO spelen!

Dan morgen rond 8 uur weer op pad, met de Skyrail boven het regenoerwoud en met een boemeltreintje door de omgeving de omgekeerde route.

Succes met Oranje, wij liggen dan al lekker tegen elkaar aan😜

1. Paul Schaap:
    7 oktober 2017
    Helaas geen oranje van de zomer. Misschien daar wel met de solar challange.
  2. Marijke:
    8 oktober 2017
    WOW,wat een geweldige reis maken jullie en wat hebben jullie al veel gezien !
    Genietze nog maar, hier is de herfst begonnen!
    groet Peter en Marijke